Biz Tech web portal powered by vidi logo2

Odlične recenzije novih Samsung televizora i soundbara s umjetnom inteligencijom Istaknuto

Odlične recenzije novih Samsung televizora i soundbara s umjetnom inteligencijom

Recenzenti širom svijeta imali su priliku prvi testirati najnovije Samsung proizvode i Samsung se odmah pohvalio odličnim recenzijama.

Ova nova linija televizora i audio opreme za 2024. pomiče granice, nudeći najsuvremenije značajke i inovacije koje obećavaju neusporedivo iskustvo gledanja. Donosimo nekoliko ključnih naglasaka iz ranih recenzija.

Samsung Neo QLED 8K iz 2024. godine kompletno je rješenje koje uključuje poboljšani 8K upscaling pokrenut umjetnom inteligencijom za realističnu kvalitetu slike. Ove godine, Samsung je predstavio najnoviji i najinovativniji procesor do sada, NQ8 AI Gen3 procesor. Smješten unutar Neo QLED 8K (QN900D) iz 2024., optimizira sliku i zvuk kako bi pružio ultimativno 8K iskustvo s jedinicom za neuronsku obradu koja je dvostruko brža od prethodnika. Broj neuronskih mreža također je povećan osmerostruko, tako da bez obzira na to što korisnici gledaju, mogu doživjeti razinu detalja i jasnoće blisku izvornom 8K sadržaju.

Recenzenti poput Expert Reviews hvalili su procesorsku snagu QN900D, i naglasili: „Novi NQ8 AI Gen 3 procesor sa svojih 512 neuronskih mreža donosi do sada neviđenu razinu mogućnosti obrade slike.“ Također su istaknuli njegove sposobnosti 8K AI upscalinga, i dodali: „Ovaj moćni televizor potpomognut umjetnom inteligencijom izvlači nevjerojatnu razinu detalja bez obzira na izvornu rezoluciju i besprijekorno skalira sve što je ispod 8K kako bi dostavilo precizno renderirane slike bez ikakvih traka ili artefakata kompresije.“

Oled 2024 1080x1080 Large

Trusted Reviews također je pohvalio sposobnosti skaliranja Neo QLED 8K QN900D, rekavši: „Količina detalja koju skaliranje dodaje već detaljnim dijelovima 4K slika je zapanjujuća; 4K doista postaje 8K pred vašim očima.“ U recenziji je također navedeno: „Njegova zapanjujuća svjetlina, izvanredni LCD kontrast, obilan spektar boja i inovativna tehnologija skaliranja dokazuju da za uživanje u 8K televizoru nije potreban 8K sadržaj.“

Newsweek je dodijelio Neo QLED 8K QN800D priznanje „Izbor urednika“, ističući prednosti koje ovaj procesor pruža igračima, navodeći: „Izvedba u igrama je odlična zahvaljujući skaliranju, visokim stopama osvježavanja i game mode načinu rada kojeg pokreće umjetna inteligencija.“

What Hi-Fi? također je komentirao kvalitetu slike Neo QLED 8K QN900D, rekavši: „Kvaliteta slike značajno je poboljšana u gotovo svakom pogledu u odnosu na prethodnika, ostavljajući jasnu razliku u svjetlini plave boje između njega i vrhunskih OLED televizora iz 2024. godine te postavljanjem novih pravila skaliranja da nas podsjeti kako 8K televizori ne trebaju 8K sadržaj da bi napravili razliku.“ (testiran je 75-inčni model QN900D, u izdanju What Hi-Fi?, za ožujak 2024.)

Neo QLED 4K sa živopisnim realizmom i dinamičnim kontrastom

Uz već spomenuti model Neo QLED 8K iz 2024., osvježena linija televizora Neo QLED 4K privlači pažnju kritičara svojim naprednim značajkama i iskustvom gledanja te zahvaljujući procesoru NQ4 AI Gen2.

Expert Reviews pohvalili su AI značajke Neo QLED 4K QN95D, i istakli: „Novi procesor omogućuje iznimne AI značajke za sliku, zvuk i optimizaciju, poboljšanje kvalitete slike i obrada slike su izvrsni i dodaju vrijednost, kao i jednako impresivno rukovanje pokretom poboljšano AI tehnologijom.”

KQ65QND95AFXKR 006 Front2 Graphite Black Large

Ovogodišnji Neo QLED 4K i dalje pruža vrhunsko iskustvo 4K, obogaćeno značajkama poput Real Depth Enhancer Pro te Quantum Matrix tehnologije, pri čemu Expert Reviews ističu: „Samsung QN95D je fantastičan 4K televizor koji zadržava pozadinsko osvjetljenje Mini LED i vodeće lokalno zatamnjenje od prošle godine, ali dodaje vrhunsku obradu slike za proizvodnju nekih od najboljih SDR i HDR prikaza koje ćete vidjeti na televizoru visoke klase.”

Zapanjujuća svjetlina na OLED-u pokretanom umjetnom inteligencijom

Samsung portfelj OLED televizora za 2024. godinu, poput modela S95D, nudi visoku razinu detalja, visoku brzinu osvježavanja i izrazito živopisni prikaz slike na zaslonima do veličine od čak 77 inča, nadograđujući na značajke svojih prethodnika. Ovogodišnji OLED modeli dobili su priznanja od nekoliko recenzenata, uključujući Newsweek, koji je Samsung OLED S95D dodijelio priznanje „Izbor urednika“. Techaeris je također pohvalio S95D, ističući: „Ukupno gledano, Samsung S95D je najbolji OLED televizor koji sam koristio ove godine“, dok su iz Trusted Reviews komentirali: „QE65S95D je za nas najatraktivniji Samsung OLED televizor do sada, koji stvara predivan futuristički dojam uz izvanrednu tankoću.“

Samsung OLED koristi procesor NQ4 AI Gen2, istu snažnu jedinicu koja stoji iza linije Neo QLED 4K. Samsung OLED televizori imaju značajke poput Real Depth Enhancer i OLED HDR Pro, podižući kvalitetu slike na novu razinu. Techaeris je S95D ocijenio priznanjem „Izbor urednika“ i pohvalio Samsung tehnologiju skaliranja rekavši: „Pokretan Samsung procesorom NQ4 AI Gen2, Samsung skaliranje umjetnom inteligencijom uvijek je bilo jedno od najboljih.“

2024 NQ8 AI Gen3 Processor Top4 PC

Samsung OLED S95D je za 20 % svjetliji od prethodnih modela, s dubokim i bogatim crnim tonovima te točnošću boja poboljšanom umjetnom inteligencijom koju su pohvalili mediji poput Trusted Reviews, koji su rekli: „Dodatna svjetlina modela 65S95D posebno dolazi do izražaja pri prikazu kontrasta, budući da svijetli dijelovi tamnih i svijetlih slika zrače intenzitetom kakav još nisam vidio.“ Sound & Vision je također napomenuo: „Ove godine, Samsung je poboljšao mapiranje boja. Koristi tehnologiju umjetne inteligencije za analizu i prikaz prirodnijih boja, posebno kad su u pitanju nijanse boje kože.“

Nova Samsung tehnologija OLED Glare Free čuva svjetlinu i točnost boja dok smanjuje refleksije i održava oštrinu slike, osiguravajući visoko kvalitetno iskustvo gledanja čak i po danu. U svojoj recenziji, Sound & Vision je istaknuo: „S poboljšanim razinama svjetline i zadivljujućim mat dizajnom zaslona, Samsung QN77S95D je među najatraktivnijim i najučinkovitijim OLED televizorima koji su testirani.“ Medij je također dodijelio televizoru priznanje „Top odabir“.

S funkcijama poput Motion Xcelerator 144Hz koje osiguravaju glatko kretanje i brze odazive, Samsung OLED je prava poslastica za gamere. Sportski fanovi i gameri sada mogu uživati u besprijekornom kretanju i kristalno čistoj akciji na svojim zaslonima. Sound & Vision je pohvalio OLED u svojoj recenziji rekavši: „Kada se ne koristi za filmove ili TV, Samsung S95D je izuzetan 4K OLED gaming zaslon.“ Newsweek je također pohvalio uređaj za njegove gaming mogućnosti i napomenuo: „Ovaj OLED je savršen za filmove i dio je epske gaming postave.“

Stvorite zvučni raj u svom domu

Samsung audio ponuda za 2024. godinu uključuje nove modele s osnaženim naprednim AI algoritmima koji su dobili značajne pohvale za svoju očaravajuću kvalitetu zvuka i elegantan dizajn.
Ove godine novitet je Music Frame, prilagodljivi zvučnik koji pruža bogat zvuk i besprijekornu povezanost. Funkcionira kao samostalni bežični zvučnik ili uparen s Samsung TV-om i soundbarom, poboljšava bas i nudi zvuk visoke kvalitete. Techlicious je u svojoj recenziji istaknuo da je "Samsung Music Frame je inovativan i stilski dodatak tržištu pametnih zvučnika koji uspješno kombinira funkcionalnost bežičnog zvučnika s estetskom privlačnošću prilagodljivog okvira za slike," te je uređaju dodijelio priznanje "Izbor urednika".

HW Q990D 002 Set R Perspective Graphite Black Large

Na vrhu ponude soundbara je HW-Q990D, koji analizira audio i koristi AI za optimizaciju zvuka pružajući savršeno iskustvo uz širok raspon sadržaja u udobnosti vlastitog doma, kako je primijetio Techaeris, "Kada je sve postavljeno, ne morate brinuti ni o čemu drugom osim o pronalasku pravog filma za doživljaj punoće ovog soundbara." Slično je primijetio i Newsweek, "S 22 zvučnika i kombinacijom uključivanja zvuka gore i sa strane, HW-Q990D nudi predivan način za uranjanje u Dolby Atmos dok gledate filmove ili igrate igre te pruža odličan surround zvuk za sportove."

Newsweek je također uređaju dodijelio priznanje "Izbor urednika" i zaključio recenziju riječima, "Samsung Q990D je najbolji Dolby Atmos soundbar koji možete kupiti u 2024. godini."

Ultra-tanak HW-S800D pruža korisnicima poboljšano iskustvo slušanja koje je dizajnirano da se besprijekorno uklapa u bilo koji prostor sa svega 4 centimetra dubine.

Techlicious je uređaju dodijelio priznanje "Izbor urednika", dodajući da je to "Savršen izbor za svakoga tko želi unaprijediti zvuk svojeg televizora bez žrtvovanja stila ili prostora," i "Iznimno tanak S800D čini gledanje filmova i slušanje glazbe užitkom."

na vrh članka

Više...

• 1